A UPC Magyarország vezető televíziós, szélessávú internet és telefonszolgáltató, több mint 1 500 000 háztartást lefedő előfizetői bázissal. Ennek az ügyfélbázisnak a mozgása különböző szolgáltatási csomagok között nagy kihívás elé állítja a marketing osztály munkatársait, hogy megtervezzék az éves árbevételt. Erre nyújtott megoldást a Jedox, ahol komplex üzleti szabályok bevitelével az ügyfélmozgások kiszámítása automatikusan történik bázisadatokon, különböző, az ügyfélmozgást befolyásoló arányosító tényezők bevezetésével (pl. szezonalitás). A rendszer érdekessége, hogy a bázis tény adatok alapján, a néhány 10 szám beírásával kb. 2 millió cellányi tervadat kerül kiszámolásra. Más módon pl. csak Excel használatával ilyen felbontású tervadatot képtelenség lenne előállítani. Mivel ezek a szabályok nem csak a terv, de az előrejelzések készítésére is használhatók, korlátlan számú forgatókönyv és előrejelzés készülhet különböző szempontok alapján, pl. optimista-pesszimista becslések, stb. Ezeket az adatokat aztán néhány kattintással össze lehet hasonlítani a már betöltött, éves szinten több tízmillió cellányi tényadattal, mindezt egy memória alapú adatbázisból, másodperces válaszidőkkel. A projekt másik érdekes aspektusa az, hogy a UPC munkatársai néhány hét után már önállóan voltak képesek adatot tölteni, modellezni, jelentéseket készíteni Jedox-ban, ez mutatja hogy a rendszer mennyire intuitív, kezelése milyen könnyen elsajátítható.