Az Unilever Magyarország Kft. Algida divíziója a jégkrémek gyártását és értékesítését végzi. Kiterjedt kereskedelmi hálózattal és ügyfélkörrel rendelkezik, mely szezonban többszörösére nő és jóval tízezer feletti értékesítési pontot jelent. A bevezetési projekt fő célja az volt, hogy a különböző forrásrendszerekből származó adatokat integráltan, egy rendszerben tudják kezelni, összegezni és azokból a számukra értékes információkat napi, heti, havi szintű jelentések formájában kinyerni, illetve elemezni. Az új rendszerrel szemben támasztott egyik legfőbb követelmény a rugalmasság volt. A vállalatnak az értékesítés változásaira azonnal reagálnia kell, melyet korábbi rendszerükkel nem tudtak megvalósítani. Az új megoldás képes továbbá arra is, hogy a konszolidált értékesítési adatokat akár több évre visszamenőleg is elemezhessék. Jelenleg folyamatban van a rendszer kiterjesztése Csehországra és Szlovákiára, melyet szintén cégünk végez.