MicroStrategy v10 licensz kulcs bevezetése

A MicroStrategy 10.4-el bevezetésre kerül az egységes és állandó „MicroStrategy v10 licensz kulcs”, mely hatékonyan váltja az eddig használt „verzió-függő licensz” kulcsokat. Az ügyfelek mostantól ezt az állandó kulcsot tudják használni a 10.4-es és minden további 10.x-es verzió telepítéséhez.

 

Hacsak nem igényel az ügyfél új felhasználót, CPU-t vagy más változtatást a konfiguráción, akkor már nem kell új licensz kulcs igénylés céljából felvennie a kapcsolatot a MicroStrategyvel. Ez az ügyfelek számára lehetővé teszi az azonnali frissítést a legfrissebb verzióra. Továbbá ennek a funkciónak a segítségével még könnyebbé válik a 10.4 (és újabb) verziók telepítése az automatikus licensz kulcs kitöltéssel.

 

Az ügyfeleknek nem kell többé új licensz kulcsot igényelniük, ha a legfrissebb verzióra szeretnék frissíteni a szoftvert. Nem kell több, különböző licensz kulcsot kezelniük a szoftver egyes verzióihoz vagy technikai segítséget igényelniük kulcs igényléshez. A verzió-független licensz kulcs megszünteti a többletköltségeket és csökkenti az időbeli csúszásokat ezzel javítva a szoftverfrissítések felhasználói élményét.

 

Gyakran Ismételt Kérdések:

 

Miben érinti ez az új ügyfeleket?

MicroStrategy bevezeti a „MicroStrategy v10 Licensz kulcs”-ot az új ügyfelek számára, amely a MicroStrategy 10.4 (és újabb) verziói telepítéséhez egyaránt használható.

 

Mint meglévő ügyfél, igényelnem kell új kulcsot?

  • Ha a szervezete rendelkezik MicroStrategy 10.3-al: az ügyfelek használhatják a 10.3-as licensz kulcsokat a MicroStrategy 10.4-es (vagy újabb) verziók telepítéséhez. Lényegében a 10.3-as licensz kulcsból lesz „MicroStrategy v10 Licensz kulcs”.
  • Ha a szervezete MicroStrategy 10.2 vagy régebbi verzióval rendelkezik: azon ügyfelek, akiknek régebbi verziójuk van igényelniük kell a „MicroStrategy v10 Licensz kulcs”-ot, amellyel telepíthetik a 10.4-es és újabb verziókat.

 

Változott bármit a termék telepítése ezáltal?

A termék telepítését nem érinti a változás. Úgy, ahogy eddig is az ügyfél a lincesz kulcs megadása után telepítheti a szoftvert. Sőt, ha a kulcs „MicroStrategy v10 Licensz kulcs”, akkor ez automatikusan kitöltésre kerül.

 

Mi történik abban az esetben, ha nem találom a lincesz kulcsomat? Továbbra is felvehetem a kapcsolatot a MicroStrategyvel?
Igen, a licensz kulcs igénylő folyamat továbbra is működik. Ha új kulcsra van szüksége vagy elvesztette a meglévő kulcsát elérheti a MicroStrategy-t és új licensz kulcsot kaphat a letöltő oldalon vagy új technikai segítség jegy nyitásával.

 

Mikor kell kapcsolatba lépjek a MicroStrategyvel új licensz kulcsal kapcsolatban?
Csak, ha a konfigurációt érintő változások (új felhasználó(k) vagy CPU(k))-at szeretne. Egyébként egyszerűen a letöltés és frissítés oldalon elérheti a legfrissebb verziót, amit kiadásra került.

 

Forrás: https://community.microstrategy.com/t5/Tech-Corner/Introducing-MicroStrategy-v10-License-keys/ba-p/298274

microstrategy
jedox
visualcrossing
exasol
Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

© 2020 Bixpert. All Rights Reserved.

Bixpert süti tájékoztató

A honlappal kapcsolatos felhasználói élmény fokozásának érdekében, az Adatkezelési–, valamint a Cookie Tájékoztatóban foglaltak alapján, honlapunkon sütiket alkalmazunk.

Elfogadom az Adatkezelési–, valamint a Cookie Tájékoztatóban foglaltakat.

KAPCSOLAT

Szeretne többet megtudni szolgáltatásainkról és termékeinkről?

Vegye fel velünk a kapcsolatot, munkatársunk készséggel áll rendelkezésére a BI-t érintő kérdéseiben!

Mi iránt érdeklődik?