Idén február első napjaiban rendezték meg az amerikai MicroStrategy World 2022 rendezvényt, amelyen bepillantást nyerhettünk abban, hogy mit hoz a jövő az üzleti analitika számára. A Bixpert már 20 éve, részese ennek a nagyszabású eseménynek, így természetesen idén sem hagytuk ki!
A MicroStrategy World 2022 megmozgatta a világ üzleti elemző közösségét, mindenki jelen volt, aki számít, így olyan globális szereplők képviselőitől hallhattunk előadásokat, mint Sainsbury's és a Schwarz Group.
A résztvevők betekintést nyerhettek abba, hogy milyen jövő vár az üzleti elemzésre és abba is, hogy a jó gyakorlatok alapján a különféle eszközök és megoldások hogyan integrálhatók a vállalat működésébe. Szó volt a felhő alapú technológiákról, a beágyazott elemzésekről és a globális trendekről is.
Az online esemény előadásainak egy része már most visszanézhető az esemény weboldalán, íme egy kis ízelítő a témákból:
Hogyan használja a Zalando a REST API & R beépülő modult?
A megfigyelhetőség javítása az autonóm informatikai műveletekben
Kód nélküli, személyre szabott elemzés MicroStrategy-vel
Az adatelemzés összehangolása a felhőalapú technológiával
Modern elemzések használata az egészségügyi műveletek javítása érdekében
Az AI és a gépi tanulás munkafolyamatainak demokratizálása
Előrejelzések 2022: Globális trendek a vállalati elemzésben
Tájékozódj, tanulj mások tapasztalataiból, kattints és nézd meg az előadásokat ingyenesen,