Részletek
Dátum: 2025. november 20., csütörtök
Időpont: 9:00-13:00
Helyszín:
Mercure Budapest Castle Hill
(1013 Budapest, Krisztina körút 41-43.)
Témáink
1. Bevezetés
(Bánkuti Zoltán, ügyvezető, BiXPERT)
Rövid visszatekintés a (Micro)Strategy 25 éves magyarországi jelenlétére – honnan indultunk, melyek voltak a legfontosabb mérföldkövek, és hol tartunk ma.
2. Strategy áttekintés
(Michael Huber, Senior Partner Manager, Strategy)
Általános bevezető a Strategy megoldásba azok számára, akik még nem ismerik a platformot. Szó lesz a legutóbbi arculatváltásról, a „cloud-first” megközelítésről, a Bitcoin-kezdeményezésről, valamint a legfrissebb hírekről, fejlesztésekről – és egy rövid előzetesről a MosAIc kapcsán.
3. Strategy és AI a gyakorlatban: adatból versenyelőny
(Beiszer Dóra, BI tanácsadó, BiXPERT)
A mesterséges intelligencia szerepe a gyorsabb és pontosabb döntéshozatalban – a költségoptimalizálástól és erőforrás-tervezéstől az üzleti szimulációkig. Az előadás bemutatja a Strategy beépített AI-funkcióit és chatbotjait is, amelyek segítségével az elemzés egyszerűbbé és felhasználóbarátabbá válik, miközben támogatják a prediktív analitikát és a stratégiai előrejelzéseket.
4. A szemantikus réteg ereje: az adatoktól a tudásig
(Havas Levente, partner, IFUA Horváth)
Hogyan válik az adathalmazból valódi tudás? Hogyan segíti a szemantikus réteg az AI-t és az üzleti felhasználókat abban, hogy az adatokat kontextusba helyezzék, és értelmezhető, cselekvésre ösztönző információvá alakítsák?
5. Az üzleti intelligencia jövője: Strategy MosAIc bemutató
(Czövek Ferenc, BI tanácsadó, BiXPERT)
Hogyan egyesíti a Strategy MosAIc az AI-t, a gépi tanulást és a felhőalapú technológiát egyetlen, könnyen használható platformban – valós idejű insightokkal és skálázható megoldásokkal. Az előadás élő demót is tartalmaz, amelyben bemutatjuk a MosAIc legfontosabb képességeit és előnyeit működés közben.
6. Strategy nagyvállalati környezetben: valódi üzleti értékteremtés
(Mojzesné Balog Ágnes, kézbesítésmenedzsment irányítási munkatárs, Magyar Posta Zrt.)
Hogyan támogatja a Strategy a nagyvállalati döntéshozatalt, az átláthatóságot és az agilitást? Milyen előnyöket kínál a platform az ügyfél- és partnerkapcsolatok fejlesztésében, és hogyan járul hozzá a jobb szolgáltatási élményhez vállalati szinten?
(A programváltozás jogát fenntartjuk!)
Előadók
Bánkuti Zoltán
ügyvezető, BiXPERT
Michael Huber
Senior Partner Manager, Strategy
Beiszer Dóra
BI tanácsadó, BiXPERT
Havas Levente
partner, IFUA Horváth
Czövek Ferenc
BI tanácsadó, BiXPERT
Mojzesné Balog Ágnes
kézbesítésmenedzsment irányítási munkatárs, Magyar Posta Zrt.