Skip to main content

A MicroStrategy ismét elnyerte a Gartner „Customer’s Choice” elismerését

Ez az elismerés az összértékelésen, valamint az elmúlt 18 hónap 233 értékelésén alapul.

Melyek az Analytics & Business Intelligence platformok?

Az analitikai és üzleti intelligencia (analytics & business intelligence, ABI) platformok – az IT által lehetővé tett és a mesterséges intelligenciával kiegészített – lehetővé teszik a felhasználók számára az adatok modellezését, elemzését és megosztását. Ezek a platformok lehetővé teszik a szervezetek számára, hogy megértsék adataikat, azok dimenzióit, mint például a termék, ügyfél, idő és a földrajz dimenzióit. A platformnak alkalmasnak kell lennie arra, hogy a felhasználóknak kérdéseket tegyenek fel az adataikkal kapcsolatban (pl. Mely ügyfelek elvesztésére van a legnagyobb esély? Mely értékesítők nem érik el a kvótájukat?). Ezen felül a platformnak lehetővé kell tennie, hogy a felhasználók az adataikból mérőszámokat hozzanak létre, mint például a határidőre történő szállítás, a munkahelyi balesetek és az ügyfelek vagy a munkavállalók elégedettsége. A szervezeteknek a modellezett és a nem modellezett adatokat össze kell keverniük, hogy új adatcsatornákat hozzanak létre, amelyek feltárásával anomáliákat és egyéb meglátásokat találhatnak. Az ABI platformok mindezt elérhetővé teszik.

Mi az a Gartner Peer Insights „Voice of the Customer”?

A „Voice of the Customer” elemzés a Gartner Peer Insights értékeléseit összesíti. Az értékelők a termék ellenőrzött véleményezői, akik nemcsak értékelik a technológiát vagy szolgáltatást, hanem értékes visszajelzéseket is adnak, amelyeket a technológiai vásárlás előtt figyelembe kell venni. Csak azok a szállítók kerültek be a felmérésbe, amelyek a megadott 18 hónapos időszak alatt legalább 20 vagy több minősített közzétett értékeléssel (és legalább 15 vagy több értékeléssel a „Képességek” és a „Támogatás/szállítás” tekintetében) rendelkeznek. Az 50 millió dollárnál kisebb árbevételű vállalatok eladói partnereitől vagy végfelhasználóitól származó értékelések nem számítanak bele ebbe a módszertanba.

A szállítókat kvadránsokba sorolták a felhasználói érdeklődés és elfogadás (x-tengely), valamint az általános tapasztalatok (y-tengely) alapján. Az egyes kvadránsokon belül a gyártók ábécé sorrendben szerepelnek. A „Voice of the Customer” című dokumentumban hivatkozott tengelyek piaci átlagait csak a dokumentumban szereplő szállítókra vonatkozóan számították ki.

Összesített eredmények

A MicroStrategy a fogyasztók választása

A „Voice of the Customer” grafikon jobb felső kvadránsában helyet kapó szállítók a Gartner Peer Insights Customers' Choice elismerésben részesülnek, amelyet a Customers' Choice jelvény jelez. Az így elismert szállítók elérik vagy meghaladják mind a piaci átlagot az általános tapasztalatok terén, mind a felhasználói érdeklődés és elfogadás terén.

A MicroStrategy összefoglalója

Összegzés

A MicroStrategy az egyetlen szállító a piacon, amely 3 egymást követő évben is elnyerte ezt az elismerést. Más elemzői jelentésekkel ellentétben a „Voice of the Customer” szűretlen, összesített felhasználói értékeléseket és nézőpontokat kínál a vezető analitikai és BI-partnerekkel való együttműködésről. Ha szeretné elolvasni a Peer Insights összes felhasználói véleményét a MicroStrategyről, kattintson ide.

Forrás: Gartner Peer Insights ‘Voice of the Customer’: Analytics and Business Intelligence Platforms, Peer Contributors, 20 December 2024

(https://www.gartner.com/doc/reprints?id=1-2JUEQYWZ&ct=250102&st=sb)

(https://www.microstrategy.com/research-and-reports/2024-gartner-voice-of-the-customer-report)

Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

© 2022 Bixpert. All Rights Reserved.

KAPCSOLAT

Szeretne többet megtudni szolgáltatásainkról és termékeinkről?

Vegye fel velünk a kapcsolatot, munkatársunk készséggel áll rendelkezésére a BI-t érintő kérdéseiben!

Mi iránt érdeklődik?